onsdag den 30. januar 2013

30. Jan.

Aften: 30 min. bånd 2 % | 6,61 km | 4:32 min/km + 30 min. styrketræning

Benene var overraskende friske efter den hårde tur i går. For ikke at løbe for hurtige satte jeg noget stigning på varierende fra 1-4 %.
Imorgen tager jeg til fælles træning, fredag fri, lørdag lille tur også er jeg klar til 15 km race i København søndag, hvor jeg skal gribe min chance for måske en af mine vigtigste løb hidtil. Synes der hvert fald er potentiale for et godt løb, som træningen er forløbet. Føler mig i mit livsform og fint trimmet (58,5 kg):

En vægt jeg kun ligger på når der trænes igennem. Selvom jeg dog ikke svinger meget, da jeg har en høj forbrænding.









Løbet på søndag skyder forårs sæsonen i gang, og det skal gøres med maner! Placerings mæssigt håber jeg at komme ind i top 5 for vores klub, så jeg kommer på første holdet (vi er nok 8 der kandidere til det). Derudover at slå Rasmus Futterup (Herning) jeg har haft et par kampe med og som lige akkurat slog mig sidste år. Placeringsmæssigt gælder det selvfølgelig også om at komme så højt op så muligt og dermed få flest mulig point med til næste runde.
http://www.crosschallenge.dk/runder/

Sidste ting må blive info om at jeg starter nyt studie op fredag, og dermed formentlig ikke kan holde bloggen ligeså opdateret. Håber som minimum at kunne ligge min træning op, og have status hver søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar