torsdag den 17. januar 2013

17. Jan.

Morgen: 25 min. bånd 0 % | 5,88 km | 4:15 min/km + 30 min. styrketræning

Lav på energi, men vigtigst var at kroppen ikke klagede. Restitutionen startede med et måltid med hjemmelavede protein boller. Mon ikke energien er bedre i aften, hvor jeg regner med træning med 1900 Mellem/lang flokken.

Ellers har jeg lige købt nye forsyninger af Cal mag ++ (calcium og magnesium), som også indeholder D-vitamin der øger optagelsen, og er godt her i vinterhalvåret hvor solen er begrænset.

Aften: Intervaller 7-10-7-4 min. Pause: 2 min. | I alt 19,7 km

Opvarmning: 6,37 km i 4:05 min/km
Intervaller: 3:21 min/km med jog i pausen (i alt 8,39 km tempoløb)
Afjog: 4,94 km i 4:11

Intervallerne blev løbet på stien nedenfor Risskov som er helt flad. Super god træning og dejlig ros fra træneren efterfølgende. Kroppens tilstand er fin, bortset fra lidt spændinger i baglåret, der dog ikke kan undgås ved den hårde træning, men som skal plejes med rolig træning, udstrækning og massage. 

I alt 25,58 km på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar