tirsdag den 22. januar 2013

22. Jan.

Morgen: 35 min. bånd 0 % | 8,14 km | 4:18 min/km + 40 min. styrke

God morgen træning. Kroppen nogenlunde frisk igen efter en lille forkølelse, dog stadig noget træt og let hovedpine.

Aften: 5 x 6 min. Intervaller Pause: 1,5 min. | i alt 20,27 km

Hjalp med lidt hvile i løbet af dagen. Intervallerne blev løbet i ca. 3:18 min/km. Fantastisk træningspas og træningsdag. Følte mig i fuld kontrol under intervallerne og steg stødt for hvert interval. Vi fandt heldigvis en sti der ikke var glat, i stien der går fladt langs Risskov. Følte mig lidt frem på de første 2 intervaller for at få kroppen ordenlig i gang og se hvordan benene var, herefter blev der lagt mere pres på, og sidste endte jeg med at løbe flyvende solo. Sikke et boost af en træningsdag. Dejligt og føle sig på vej og klar til "det næste niveau" før sæsonen er skudt i gang.

Alt i alt 28,41 km på dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar