torsdag den 3. januar 2013

3. Jan. VO2max træning

Morgen: 5 km bånd 0 % | 4:26 min/km + 45 min. styrketræning

De 5 kilometre blev brugt som opvarmning før styrketræningen. Fin styrketræning med god energi, selvom jeg vidste jeg skulle spare mig lidt med en hård træning om aftenen med 1900 ML drengene.

Aften: Intervaller | VO2max | 18,07 km |
Opvarmning: 6 km i 4:13 min/km
Intervaller: 10 x 3 min. Pause: 1 min. Tempo 3:16 min/km
Afjog: 3 km

Super træningspas med 1900 ML i dag. Ca. 9 km i 3:16 min/km har været hård hård træning. Løb med tålmodighed de første 4 intervaller, for lige at mærke benene og bare følge med i læ af vinden. Herefter blev der skruet op, og jeg følte bare det gik hurtigere og hurtigere for hvert intervaller, så super fed træning og i alt 23,07 km på dagen.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar