fredag den 25. januar 2013

25. Jan. Trailløb

Formiddag: Trailløb | 20,17 | 1:27:07 | 4:19 min/km

Super fedt at komme i skoven igen, til trods for glat underlag mange steder og noget lav temperatur! Glæder mig til foråret!
Løb langs vandet på små stier ud til Moesgård og hjem igen af små stier i marselisborgskoven. Gav mig selv en lille gevinst halvvejs ved Moesgård i form af en Maxim gel :).
Løb med jævnt pres, men noget varierende tempo på grund af det kuperede terræn. Fandt en god rytme og synes også jeg fik nydt skoven.

Håber turen kan hjælpe min aerobe kapacitet, så jeg til den kommende 15 km konkurrence ikke går død ved 10 km. Måske er det mit svage punkt eller hvert fald svage side set i forhold til den anaerobe træning som er den høj intense træning. Nok fordi jeg også bedst kan lide den hårde hurtige træning :).

Det var træningen for i dag, hvis benene tillader det bliver det 6-8 km roligt i morgen og en tempo-tur søndag for derefter at trappe mængden ned næste uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar