mandag den 28. januar 2013

28. Jan.

Morgen: Progressiv tur 4:30->3:10 min/km | bånd 0 % | 7 km | 27:30 | 3:56 min/km + 1 time styrke

Super morgentræning med dejligt overskud af energi. Kørte særligt ben og ellers en god blanding i dag.

Aften: Badminton 1 time

Selvom jeg var noget så nervøs for at blive skadet endte det med en gang badminton til aften med min gamle doublemakker og nuværende roommate Aage Øster. 
Det gamle rustne talent skulle lige luftes. Vigtigst var nu jeg ikke blev skadet! Dette er en af de mere frustrerende ting ved at dyrke løb (atletik/sport) på højest mulige konkurrence niveau. Alt du gør har du din tilstand i minde. I weekenden stod jeg pænt og kiggede mens de andre kælkede. Ski er ligeledes træls at skulle tænke over, når man egentlig helst bare vil give fuld gas ned når man er af sted :). Gør det ikke nemmere når man er et legebarn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar