torsdag den 10. januar 2013

10. Jan.

Morgen: 40 min. styrketræning

Droppede løbetur på båndet for at blive frisk til aften træningen med 1900 ML. Nu håber jeg bare jeg har tid i aften, da jeg har en bachelor eksamen der skal overstås i morgen og kræver lidt forberedelse.

Aften: intervaller 6 x 3 min. | i alt 18,21 km | 3:51 min/km

Lang "Opvarmning": 10,03 km i 4:04 min/km
Intervaller 6 x 3 min. i 3:16 min/km (5,48 km)
Afjog 2,7 km i 4:12 min/km

God men hård træning med 1900 ML. Hele opvarmningen var jeg et andet sted på grund af eksamen i morgen, men gik egentlig godt da intervallerne først kom i gang. Dejlig træning men nu glæder jeg mig til jeg formentlig tager en fridag i morgen også "nyde" bachelor eksamens dagen og færdig uddannet maskinmester.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar