tirsdag den 29. januar 2013

29. Jan.

Aften: Intervaller 5 x 4 min. P: 1min. | I alt 22,93 km | 3:58 min/km

Aftenens eminente træning blev løbet med 1900 Mellem/Lang. Vi startede med LANG opvarmning 50 min. (12,07 km | 4:09 min/km). Derefter intervaller som jeg i dag havde bestemt skulle have hvad den kunne trække fra start. De sidste par uger har jeg ellers haft konservative udlæg, men i dag skulle grænsen findes og det kørte bare. Sidste 2 intervaller måtte jeg dog give nogen meter til Træner Laust og maskinen Klaus (http://klaushagensen.blogspot.dk/). Under afjog lå en krampe og lurede, så fik helt bestemt kørt den til grænsen i dag, var et eller andet sted godt at mærke, når det var det jeg søgte. Var super positivt jeg rimeligt fik holdt tempoet på alle intervaller (3:12 min/km).
Torsdag er sidste dag med lidt tempo før søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar