mandag den 4. februar 2013

3. Feb. 15 km CrossChallenge 50:52 [3:23 min/km]

Eftermiddag: Konkurrence | 15 km | 50:52 min. | 3:23 min/km

Mit bedste løb til dato! Havde håbet vist alt gik optimalt at jeg kunne løbe på et snit der hed 3:27 min/km. I stedet blev det 3:23 og flyvende afslutning. Mine 5'er splits hed 17:01, 17:06, 16:45, hvilket jo tegner et ganske perfekt løb. Tilmed satte jeg PR på 10 km undervejs i 34:07 min.!
Mine andre mål blev ligeledes nået. Jeg kom 3 placeringer foran Rasmus Futterup, som nr. 32 og dermed fik jeg også 14 point i turneringen, hvilket dog ikke prioriteres da jeg ikke har været med i alle runder.
Ellers kom jeg ind som nr. 3 for vores noget svækkede 1. hold. Første gang jeg løber fra mine stærke klubkammerater Claus Poulsen og Anders Lade. Træningen virker helt sikkert, håber jeg kan holde samme træningskontinuitet frem mod DM 10 km landevej, hårdt skal der nok blive trænet.
Det positive overskygger klart det negative i dag. Der var ellers brokken over en lang køretur i bus før løbet, koldt vejr, skarpe sving også lidt maveproblemer 4 km der heldigvis ikke udviklede sig.

Resultatliste: http://daf.sportstiming.dk/tilmelding/resultatliste.asp?ID=1254&kl=A&min_deltager=5&point=yes&diplom=true

Diplom/Tid: http://daf.sportstiming.dk/daf-vinterturnering/diplom2012.asp?ID=51453&AID=1254 
 
I alt blev det til 21,63 km på dagen og en uge der blev afsluttet med 76,16 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar