torsdag den 14. februar 2013

14. Feb. McMillan Estimering

Morgen: Mængde | 9,33 km | 38:49 min. | 4:10 min/km

Fin morgentur. Dejligt og have tid til, nu der skulle mødes lidt senere i dag. Herlig start på dagen!
Kan desværre ikke komme til fælles træningen i aften, men bliver formentlig tid til en lidt hårdere tur i eftermiddag. Håber på 2 x 3 km intervaller eller 20 min. tempo, men ser lige energiniveauet i eftermiddag og benenes tilstand.

Aften: Tempotur | 8,02 | 30:05 min. | 3:45 min/km

Blev til lidt kortere tur end ventet. Ikke på grund af energien eller benene, men blev bare presset på tiden på grund af læsning og mere useriøse ting (vinsmagning). Turen gik egentlig super, så ville sådan set gerne have taget 5 km mere. Måske det er helt fin at gemme dem til i morgen, blev trods alt til 17,35 km på dagen.

Forresten blev jeg til tirsdagens træning skudt til at løbe 33:10 til kommende DM 10 km!
33:30 vil jeg selv være tilfreds. Hvis jeg dog estimere fra min 15 km tid (50:52) siger mcmillan jeg vil kunne løbe 32:50! (http://www.mcmillanrunning.com/undefined)
Virker dog på nuværende tidspunkt urealistisk, men der er jo også en måned endnu så måske der skulle trænes efter det mål og måske justeres mål til marts. Løbet ligger i slut marts og det er på hjemmebanen i Aarhus. Håber jeg kan vise min træner jeg kan præstere til et løb, han er ikke overbevist i forhold til min træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar