lørdag den 16. februar 2013

16. Feb. Cross Intervaller

Formiddag: Cross intervaller (3+10+6+3 [min.]) P:1 min. | I alt 15,79 km | 4:06 min/km

Cross intevallerne blev løbet i mindeparken, med et noget træls underlag. Var godt at få trænet noget mere i pigskoene, er ikke helt dus med dem endnu, får sparket mig selv nogle ganger når jeg bliver træt, hvilket ikke er sjovt for de kolde knæ. God træning selvom jeg havde lidt svært ved at få gang i kroppen, og pulsen føltes til at ligge for højt. Cross er nu også bare hårdt!
Cross intervallerne blev løbet som  var det et løb. Her med disse min. intervaller (3+10+6+3) og 1 min. pause mellem:
Starten: 3 min.
Rytme/Flow: 10 min. (svært til cross)
Afgørelsen/Pres: 6 min.
Afslutning/Sprint: 3 min.
I alt 6,43 km Crossløb.

I morgen bliver nok lang (ikke hård) tur med klubben. Håber også lige at komme op med uge status.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar