tirsdag den 12. februar 2013

12. Feb.

Aften: Intervaller 6 x 4,5 min. Pause: 1 min. | I alt 16,33 km | 3:43 min/km

Var super oplagt i dag, og der blev lagt op til race fra alle, med flere flabbede kommentarer fra de kæphøje fra start. Jeg er hvis nærmere underspilleren, der håber at ende med selvtilliden til sidst og komme op i det høje toneleje der.
Nå men følte virkelig intervallerne kørte i dag, og fik ca. holdt et snit på 3:14 min/km på de små 1,5 km lange intervaller. Følte jeg gik præsteret godt, selvom jeg måtte erkender jeg var en knækket mand på sidste interval. Mest psykisk da udgangspunktet var 5 intervaller, men vi lige skulle have en sidste som jeg ikke kunne sætte mig op til i samme tempo. God og hård træningsaften med selvtilliden i behold!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar