torsdag den 4. april 2013

4. April SUPER 800m test!

Aften 800m test i 2.03!

Skulle i dag hjælpe en studerende med sit projekt og være med i et forsøg. Jeg skulle testes på en 800m allout test, og løbe min. 2.15 for at kunne bruges som trænet atlet. Var en smule skeptisk med et 800m løb på det her tidspunkt. Har været 1 gang på banen i år, da banesæsonen først starter nu for mig, derudover har jeg ikke en 800m tid endnu og havde delmed ingen til at presse mig under testen..
I kan høre jeg havde mange undskyldninger på forhånd, men resultatet blev bare over alt forventning og ikke brug for alle de undskyldninger.
Løb i tiden 2.03 (stopur), hvilket er 5 sek. hurtigere end jeg havde turde håbe på! som er meget på en 800m distance. Fedt og se det er niveauet på nuværende tidspunkt. Perfekt dag.

Den studerende mente ikke jeg fik noget ud af det, men føler jeg nu at jeg har fået nu :).
Han træner selv på mit niveau og mente at jeg skulle i gang med specifik træning på distancen. Tager rosen til mig, men nu må jeg se.
Flere på stadion kom også over forbi og gav roser for stilen. Super motiverende.
Lagde nok lidt for hurtig ud med 58 sek. på de første 400m (tangering af nuværende PR), som gjorde det blev hårdt, men fik da rimelig holdt tempoet. 

Undersøgelsen:
Gennemsnitstempoet jeg har holdt på denne test skal vi bruge senere på løbebånd, og måle på både muskler og hjerne i dette tempo og undersøg forhold ved træthed. Spændende og være med i.

kilometer på dagen: 9,52 km

Ingen kommentarer:

Send en kommentar