onsdag den 17. april 2013

17. April første træning med Aalborg Atletik og første træning på banen


Aften: Intervaller 3 x (1200m + 400m) P: 45 sek. SP: 3½min. | I alt 9,3 km

Mega fed træning i dag, lang tid siden der har været så meget fart på træningen og snit tempoet har lagt under 3:00 min/km, snittet blev logget i 2:57 min/km og ganske stabilt hele vejen.
Det fede ved i dag var selvfølgelig særligt at træne med Aalborg atletik og også at komme på bane :).
Glæder mig til flere træninger med dem, da det var super selskab både socialt og træningsmæssigt.
Derudover en seriøs træner der også sætter humør på træningen:
http://dmoller.blogspot.dk/?view=flipcard

Benene var heldigvis gode i dag, til trods for lidt for mange kilometre i går, følte dog min akillessene og hofter under afjog. Hoften er udelukkende på grund af det højere tempo i dag, og det er væk i morgen tidlig, akillessenen er lidt værre og gør nok jeg holder mængden nede i morgen, hvis jeg kan mærke det mindste. Istedet bliver styrketræningen prioriteret. Godt nok heller ikke imponerende mængde i dag men super kvalitet :). 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar