søndag den 14. april 2013

14. April Vinder af Herning 5 km forårsløb

Formiddag: Vinder af Herning 5 km forårs løb | 5 km | 16:41 min.

Til trods for jeg slet ikke løb så hurtigt som forventet i dag, så var det meget tilfredsstillende og komme først over strengen. Rasmus Futterup jeg altid ligger tæt med og tit konkurrer med træk mig rundt, først med 300m igen åbnede jeg op og efter et hårdt spurt opgør inde på stadion kom jeg først ind over strengen. Befriende da det  havde været noget så hårdt ude på ruten. Meget af ruten løb man på flis man ikke kunne få sat ordenlig fra på, og derudover var vinden mod os, hvilket jeg dog skal passe på med at klage over da jeg lå bagved.

Ialt 15,53 km med opvarmning og afjog.

Har fået en del nyt tøj i weekenden fra Adidas / Insport også hjulpet fra Unika. Håber snart lige at få det vist frem. Bliver noget af det tøj jeg kommer til at bruge til en del konkurrencer når jeg ikke bruger klubtøj.

Ugen:

Mandag:
Aften: 4 km tempo + 4 x 500 m | I alt 11,37 km | 3:34 min/km
Tirsdag:
Morgen: Restitution/tur | 6,15 km | 4:13 min/km
Eftermiddag: Tur | 11,58 km | 4:16 min/km
Onsdag:
Aften: 10 x 1 min. høj + 1 min. lav | I alt 10,61 km | 4:02 min/km
Torsdag:
Aften: 25 min. Restitution/opvarmning på bånd | 5,7 km | 4:23 min/km + 55 min. styrketræning
Fredag: 
 Eftermiddag: 5 x 1000m bånd P: 2 min. | I alt 12 km | 3:51 min/km
Lørdag:
Morgen: Restitution | 8,61 km | 4:16 min/km
Søndag:
Formiddag: Vinder af Herning 5 km forårs løb | 5 km | 16:41 min.

I alt 81,35 km denne uge. 3 Hårde kvalitets dage, 1 mellemhård og roligere turer for resten. Ok uge.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar