onsdag den 31. oktober 2012

31. Okt.

I dag gik træningen heldigvis bedre. Var så også bare en gang rolig træning.
Først 45 min. styrketræning og dernæst 25 min. restitutions jog (5,21 km i 4:48 min/km) på bånd med 0 % stigning.
I dag styrketrænede jeg først og løb efter, plejer egentlig at gøre det omvendt så jeg kan bruge løb som opvarmning. Ingen forskning (jeg har fundet) har endnu vist hvad der er den rigtige rækkefølge efter hvilket mål man har. I dag var selvfølgelig bare rolig træning også har det mindre betydning. Mener dog stadig det må have betydning, ligesom for megen styrketræning modvirker løb og modsat.

I morgen hedder programmet lang tur, men hvis jeg kender ML gruppen ret, så bliver det ikke i 'lang turs tempo'. Hvert fald ikke mit normale lang turs tempo, men det har selvfølgelig også været marathon specifikt indtil for en måned. Håber ben og krop er med mig, så jeg kan få lidt overskud.

Ellers er der hvis bare at berette om at vægten var "alarmerende" lav set i forhold til planen var at få et par 'vinter kilo' på kroppen. I morges sagde den 58 kg, forsøger ellers at nå 61-62 kg. Bange for noget af det er væske tab, som også kan være skyld i den elendige træning i går. Min kost har hvert fald ikke været efter jeg skulle tabe mig siden mit marathon. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar