søndag den 7. oktober 2012

7. Okt. Ugen efter marathon

Fik i går købt nyt pulsur .. stod mellem 3 modeller: Polar RC3 gps, Polar RCX 5 eller Garmin 910XT..

Endte ud med 910XT. Virker som det bedste valg, og vel egentlig bare en opgradering af mit gamle løbeur 310XT som jeg har været glad for, men som er gået i stykker efter et styrt.

Så nu er jeg både en lykkeligere og fattigere mand..


Ugens træning efter marathon:
Mandag: Fri
Tirsdag: Fri
Onsdag: 7,5 km i 4:56 min/km (Ok trods ømme og stive ben)
Torsdag: Styrketræning (Træt krop)
Fredag: Fri
Lørdag: morgen: 7 km kuperet i 4:20 min/km, Aften: 32,91 km MTB på 2 t 20 min.
Søndag: Fri

Har været en uge med både træt krop og ben, samtidig har tiltrængt uge med træning efter lyst været dejlig. Derfor har det været godt med en uge med mindre træning, så både kroppen og psyken også kan være med på en ny træningsperiode. Snart går jeg dog ind i vinter træningsperioden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar