fredag den 12. oktober 2012

12. Okt.

Min bachelor praktik sluttede i går på LEGO, derfor tog jeg mig tid til en formiddagstræning i dag. Også på grund af jeg først skal på skolen fra kl. 14. Fremadrettet står den ellers stort set bare på skriveproces. Synes jeg er godt med, så der bliver helt sikkert bedre tid til træningen frem for under praktikken, hvor det var fra "8-16"+ kørsel mellem Aarhus-Billund. Nu styre jeg selv tiden og planlægningen. Svært og holde sig dedikeret til 2 ting, og samtidig få set alle de mennesker man gerne vil se, så næste periode kræver helt sikkert også prioritering og planlægning.

Nå man nok om det. Dagens træning blev til opvarming 15 min. på crosstraineren for at løsne benene lidt op fra gårsdagens tempotur, og ellers 45 min. styrketræning. God weekend! God træning!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar