fredag den 19. oktober 2012

19. Okt. Anderledes træningsdag

Morgen spinning skulle bruges som restitution efter hårdt cross løb i går. Var alt for dårlig til at holde mig til planen, og blev grebet af stemningen for mere gas. Måske også fordi jeg havde sat mig aller forrest for at bruge cyklerne med wattmåler. Er jeg ikke stolt af, men lektien er lært 'ikke forrest på en restitutionsdag'. Benene og kroppen var heldigvis fint med mig. En faktor var nok også jeg havde studie kammerat Lasse med, super fedt og komme ud at træne sammen!

Aftenen stod på 1 time 15 min. badminton i Silkeborg med en kammerat og hans 2 fætre. Fik sejr i 3 ud af 5 sæt og dermed måtte de give taber øl. Mest af alt er jeg dog glad for at jeg ikke blev skadet og det var sjovt. Frygteligt man går og er bange for at blive skadet af alt man foretager sig!

Alt i alt en sjov og anderledes træningsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar