torsdag den 11. oktober 2012

11. Okt. træning+adidas aften

Er lige kommet hjem fra træning som var første træning for mig som var mere vinter rettet. I vinter periode trænes der i gruppen meget mod Cross, så det bliver træningen lagt efter. Generelt hedder det dog at der gerne hen over vinteren skal løbes flere kilometer, men i langsommere tempo, så der bygges en ny base/grundform op.

I dag stod på tur tempo tur fra adidas flotte bygninger i skejby. Blev til 14,24 km i 3:54 min/km. Under turen hed bedste 5 km 18:21 og 10'er 37:50. Så det var hård træning, men  føltes også lidt for hårdt. Håber det dels er fordi jeg ikke er over mit marathon. Passer lidt på mig selv de næste par dage. Imorgen står på styrketræning og måske en let tur. Lørdag står på MTB i rold skov, hvilket jeg håber bliver godt for bentøjet.

Efter træning stod den på adidas sponsor aften. Vi fik lidt info om brand'et Adidas, og de kom op med deres forskellige støtte koncepter. Fik da handlet 2 t-shirts, 1 singlet, 1 par split shorts, 1 jakke og 1 par sko:). Er den helt nye kollektion, så får det først til april. Fed aften og i godt selskab!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar