torsdag den 1. november 2012

1. Nov. The beginning of your success, is the end of your comfort zone

Så dette udtryk og begyndte at reflektere: "The beginning of your success, is the end of your comfort zone"

Udtrykket passer meget godt, vil man være den bedste til noget, må man også presser sig selv. Også der hvor man er mindre god. Derudover kan det også være på fronten 'prioritering'. Vil du være den bedste må man også 'ned prioriterer' ting man ellers gerne vil. Herved kræver det altså også en vis grad af egoisme.

Pt. sidder jeg selv med hård prioritering i øjeblikket med mit afsluttende projekt på min maskinmester uddannelse, og kampen med at passe træningen til punkt og prikke. Heldigvis behøver jeg ikke tage diskussionen hver dag med mig selv om jeg skal træne eller ej. Det nemmeste er hvis den beslutning er taget på forhånd, så man ikke behøver tage stilling til alle undskyldningerne (Selvfølgelig med forbehold). Vil kroppen ikke kan det være ok. Vil hovedet ikke skal man af sted. Vi er travle mennesker, så tiden skal udnyttes! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar