tirsdag den 20. november 2012

20. Nov.

På trods af forkølelse gik dagens træning egentlig helt godt. Tog mig så også tiden til en times middagslur under dynen. Passet var med 1900 ML Drengene.

Opvarmning: 4,08 km / 4:12 min/km
6x3min / 3:11 min/km
Afjog: 5,56 km / 4:25 min/km

I alt 15,18 km.
Træningen var specifik mod næste weekends 18x1km cross. Holdstafet med 3 på hvert hold.
Fedt træningen gik godt, havde egentlig ikke forventet at træne hårdt med en krop der ikke var 100 %, men da den umiddelbart ikke var påvirket gik jeg med. Forkølelse kan man godt træne med, er dog lidt hårdt at være kørende på otrivin, te og snot papir. 

4 kommentarer:

  1. Stærkt løbet!!!! Du har ret - forkølelse skal trænes væk :-) Har selv et kranie som fyldt med snot og en næsetip som er hudløs!!!! hvis vi ikke ses torsdag til træning - så godt løb i odense i weekenden.

    SvarSlet
  2. Ja så også godt du var blevet ramt, men hårdt tærskel pas du også alligevel fik kørt:).
    I dag er der så bare også kommet lidt feber til mig, det må godt lige gå væk. Mange tak Klaus.

    SvarSlet
  3. Øv hvor træls..... Jeps havde et ganske fint pas i går aftes... mit er heldigvis ikke blevet være - ind til videre stadig kun snottud :-) Håber du når at blive frisk til lørdag!!!!! og fedt du også er hoppet på VM-bølgen..... det bliver fedt når vi skal til at træne mod det, vi er vist en helt del som skal afsted.

    SvarSlet
  4. Imorgen er jeg feber fri, og lørdag er jeg klar til sprint stafet :).
    Ja det bliver et stort løb! Jep det var på tale i tirsdags til træning. Vi var da nogle stykker (Anders lade, Ulrik Ross og måske Rasmus Hviid) der meldte ud vi ville bestille med det samme. Mangler også at sætte en ordenlig tid! Måske Berlin bliver næste..

    SvarSlet