fredag den 16. november 2012

16. Nov.

 Vil lige poste min opdatering fra facebook idag:
Så er kræften ”bekæmpet”.. Eller for hvert fald for mig, så jeg er røget ind i samme risikozone som alle andre.

Nej hvor ser jeg dum ud med over skæg, og hvor er det dog irriterende (må se om et billede følger). Føler dog jeg vil være med til at sætte fokus på mænds helbred og sundhed, med alt jeg har været igennem. Som 19 Årig blev jeg ramt af testikkel kræft, og nu +5 år efter kan jeg kalde mig helbredt og på den anden side. Jeg slap med en operation, ingen kemo og ingen sædbank!


Det har lært mig at sætte pris på livet, prioritere de ting jeg vil og særligt at være omkring de mennesker jeg kan lide. At det tilmed snart har givet mig et liv med en før uopnåelig uddannelse og et liv som ”elitemotionist” sætter jeg pris på, og bør være motivation for dig.


Følte behov for at lave denne opdatering efter en snak om kræft i tirsdags med Ivan, (min rådgiver og løbekammerat, typen der aldrig forventer noget igen, og man vil gøre alt for!) samt en kræft ramt der havde fået amputeret benet og ikke havde været lige så heldig som mig. Han dyrker dog i dag elite handicap atletik, hvilket jeg har dyb respekt for!

Lille opsang til jer om at nyde livet og værdsætte det! Tak fordi du tog tiden til at læse det.


God weekend.

Vil dog gerne lave en tilføjelse her med denne figur som jeg stjålet fra Tom Greisen der har gennemført en 20 dobbelt ironman. Kvalitetstiden man bruger er der hvor det man vil også er det man gør (altså midten af figuren). Sørg for at denne bliver så stor som muligt :).. Det gør jeg..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar