torsdag den 1. november 2012

1. Nov. Runners high

I dag var en af de dage, som man træner efter at ramme, synd det ikke var en konkurrence.
Jeg var bare flyvende, og lå stort set med de forreste i ML gruppen hele turen med fint overskud. Nedad blev der hamret og trænet løbeteknik, så man løber nedad i stedet for at "trille".

Var masser indlagte fartlege, og bakke intervaller. Krop og ben blev bare ved og ved.. Må være noget der ligner runners high der ramte i dag, adrenalinen pumpede og gjorde både krop og hoved bare ville 'arbejde, arbejde, arbejde'

Blev til en kuperet tur over søsterhøj i Aarhus på 21,23 km på 1:23:15 i 3:55 min/km. Fed fed og hård vintertræning.
Tirsdag var elendig og i dag var perfekt, endnu et tegn på noget svingende træning.
Med en træningsweekend i sigte i Femmøller ligner det også en ny mængde rekord jeg rammer dennne uge. Indtil videre er der omkring 63 km, så mon ikke jeg rammer +100 km for første gang.
Imorgen står på restitutionstur for at blive frisk til lørdag. Nu glæder jeg mig til weekenden med alle de herlige træningskammeraterne. Bliver god træning med nogen af de bedste løbere i Danmark.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar