onsdag den 28. november 2012

28. Nov.

35 min styrketræning / 35 min løb på bånd 0 % stigning, 8,05 km / 4:21 min/km

Forsøgte at ligge nogle intervaller ind på båndet, hvilket jeg ikke plejer. Løb 1000m, 800m, 400m i tempo 3:19, 3:14, 3:09. Det er stadig ikke mig, men håber jeg det bliver over vinterten. Hjælper med musik i ørene, men fanger mig dog ikke rigtigt og passer mig skidt ikke at få luft i hovedet. En del af løb er også naturen.
Benene var ellers ok, og kroppen med mere energi (nu kun snot).

Viste forleden mine sko. Synes også lige jeg vil vise hvordan jeg holder styr på hvornår de er slidt ned. Begyndte på det efter min seneste skade med skinnebenene, som jeg dels mistænkte skoene. At det så har vist sig at være nødvendig med flere sko i gaderoben er jo så bare godt. Meget simpel sat op i et excel ark.
 Sværeste var at få det ind som vane at få det tastet ind, men det gøres nu bare i forbindelse med endomondo overførslen.

Håber snart at få highlights ind for 2012, da sidste vigtige løb nu er overstået for i år. Dog dejligt stadig at være top motiveret frem mod den kolde mørke vinter tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar