søndag den 4. november 2012

4. Nov. træningsweekend overstået

Så blev en hård træningsuge overstået og ben og krop er godt brugt!
Har stort set også været min hårdeste træningsuge nogensinde. I alt 9 løbepas og 2 styrketræning!

Weekenden har stået nogen hårde turer med en rigtig stærk flok. Der var inviteret løbere fra Aalborg, Odense og Kolding så vi endte op på en 24 stykker.

Lørdag formiddag var kvalitetspasset, der bestod af 6x1km Flade cross intervaller i 3:16 min/km. Eftermiddagen stod på 14,2 km kuperet tur i 4:17 min/km.
I dag stod på tidlig morgentur med trætte ben. Det blev til 10 km med ca. halvdelen kuperet i 4:20 min/km.
I alt blev det til 36 km i weekenden, så nu skal der slappes af.

Første gang kom jeg op på +100 på ugen. Blev til 106 km i snit 4:10 min/km. Fed uge selvom det har været svingende. Fra torsdag kørte det bare :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar