onsdag den 1. maj 2013

30. April

Aften: Åbningsstævne, Odense 5000m | 16:00,63

Desværre ikke under de 16 min. som jeg havde håbet på, dog så tæt på jeg næsten kunne.
Boksen havde ellers givet mig tiden på 15:59,89! Lige det sekund der adskilte et godt resultat og opnåelse af en ny milepæl, med et resultat som alle de andre. Så det er lidt bittert.
Positivt er dog det er ny PR og at dette kun er åbningen på banesæsonen.
Vind på den ene langside gjorde det ikke optimalt. Hårdt udlæg gjorde også det blev et hårdt løb.
3 timers kørsel bag rattet og start 19.45 ser jeg heller ikke som optimalt. Så stopper undskyldningerne hvis her, men fin måde at analysere på løbet for at vurdere potentialet for et bedre løb :). Benene var egentlig gode udover lidt spændinger og syre i baglåret noget tidligt.
   

Resultat liste fra stævnet:
http://www.ogf.dk/fil.asp?id=2071&kode=WRC3REW9NN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar