søndag den 26. maj 2013

Status | Formiddag: Lang tur + sprinttræning | I alt 14,01 km | 4:04 min/km

Distancen i dag må efterhånden betragtes som lang tur for mig, måske ikke helt så positivt.
Fik dog en rimelig tur i dag, til trods for karneval i går og 8 overnattende gæster :).

Sprint træningen lavede jeg på en nærliggende atletikbane jeg var ovre på for første gang. 4 baner og ikke bedste kvalitet, men forholdsvist nemt at komme til med en lille opvarmning, så mon ikke jeg kommer til at bruge det.
Sprint træningen skulle ikke være fysisk hård eller udmattende, men mest tiltænkt for lidt teknik træning med rette skridt afvikling og træk med armene. Løb først 2 stigningsløb og derefter 4 sprinter.
Mine akillessener kunne stadig mærkes efter træningen i onsdags!
Planen er pigsko til en 3000m onsdag, men det forudsætter jeg ikke kan mærke mere i mine akillessener.

Denne uge:
Fik denne uge 2 fine intervalpas mandag og onsdag, men ellers har det været lidt skåne træning efter noget ømme lægge og akillessener. Ikke den bedste træningsuge, men går dog an. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar