onsdag den 22. maj 2013

Aften: 20 x 200m | I alt 9,16 km | 3:34 min/km

Første gang jeg har et pas lignede dette med så korte intervaller og med det antal. Hårdt på en helt anden måde, så skal jeg nok have fået noget godt ud. Mærker jeg sikkert i morgen. Bemærkede også min akillessene brokkede lidt, tror særligt det også var fordi jeg havde banesko på.

Nå intervallerne blev løbet med Team facus, Aalborg atletik i et silende regnvejr. Det var et helvede at komme i gang, men efterfølgende bemærkede man ikke regnvejret. De første 10 styk blev løbet med 1 min. pause og sidste 10 med 1½ min. pause. Følte de blev løbet let progressivt med særligt pres på de sidste 5. Var lidt bange for krampe i læggen, men der kom heldigvis ikke noget. Havde lidt spændinger i baglåret, men det blev ikke værre. Så alt i alt et super træningspas, der ligger op til nogle gode kortere baneløb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar