torsdag den 9. maj 2013

Aften: Tur | 5,89 km | 4:28 min/km

Kroppen var desværre ikke klar til træning endnu efter sygdom! både tempo og distance blev nedsat da jeg først kom ud.

Har lige brugt lidt tid på at få ændret bloggen, som jeg havde følt for noget tid. Vejene går mod Aalborg atletik, og derfor var visse ændringer på sin plads, som så endte med at blive større.

Der er et kæmpe savn til sammenholdet i Aarhus 1900, den fantastiske klub og træneren Laust der har hjulpet mig rigtig langt, men det eneste rigtige for mig er at flytte træningen for at få det optimale ud af det.
Takker for de utallige timer i Aarhus 1900 regi. Seriøse som useriøse :).
En stor tak skal også gå til Ulrik Roos der fik mig ind i atletikkens verden, og har fulgt mig lige siden :).
Ellers en særlig tak til jer jeg har set til den daglige fællestræning, og holdt humør og motivation i top 'non stop'. Vigtigt med nogle ligesindede :)

Kunne blive ved med at skrive om alle de gode minder jeg har fra den klub, og alle de timer jeg har brugt der.
I stedet vil jeg stoppe her og sige minderne ikke stopper her, måske for den daglige træning, men forhåbentlig ses vi til løb, træningslejre og træninger jeg kigger forbi Aarhus. Selvfølgelig er i også velkomne til at skrive hvis i mangler træningsselskab i Aalborg :). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar