torsdag den 30. august 2012

30. August Bedste dag længe og mål DM ½M københavn

Bare 26,69 km på 2 pas i dag må bare siges og være godt. At aften passet var et af de bedste kvalitetspas længe gjorde det bare fantastisk.

Aftenen stod på 4x2400m bane i tempo 3:22 min/km. Det burde være et rigtig hårdt pas for mig, men føltes bare rigtig godt. Klaus Hagesen min stærke klubkammerat fik mig heldigvis med på 4. interval som også bare kørte lige efter bogen (mellem 82-84 pr. omgang). Det er det helt rigtige tidspunkt formen bare er direkte opadgående. Der er nu halvanden uge tilbage før DM halvmarathon i københavn som jeg lige har fået nummer til idag og er bare positivt.

DM bliver et tidsmål og ikke placering eller intern aftalt konkurrence (bliver der nu nok alligevel under løbet)

Målene hedder:
1. Ultimative 1:14:59
2. Godt resultat 1:15:59
3. Tilfredsstillende 1:16:59 (Lige under 3:40 min/km)

PR idag er på omkring 1:20:00 så der skal skæres noget af, men mener jeg også jeg har formen til i dag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar