onsdag den 15. august 2012

15. August 400 m til ABC-stævne

Har ikke lige været på bloggen, da mandag stod på restitution og dermed ingen træning, og tirsdag stod på store stævne dag hele aftenen. Løb i går min første 400m til vores egen ABC-stævne. http://www.aarhus1900.dk/motionslob/resultatliste-a1.asp?ID=660&nameorder=navn&heat=&teamname=team&sort=heat&koen=&Aldersklasse=&event=400m&Holdnavn=&B1=Vis

Løb de 400m i tiden 57,08 s (2:23 min/km), hvilket jeg er ganske fint tilfreds med. Var lidt akavet når man ikke havde prøvet start og startblok før, samt at holde egen bane hele vejen rundt og vurderer om man nu var foran eller bagved i svingene. Det var sjovt at prøve, men holder mig nu til de længere, havde heller ikke trænet frem mod så kort en distance.

Målene nu er DM halv marathon 9. Sep. i København og Berlin marathon 30. Sep.

Træningen idag bestod af 17,92 km i 4:10 min/km i let kuperet terræn i Marselisborg skoven. Benene var okay efter konkurrence igår, så det blev en udmærket tur med mine Klub kammerater Michael Bergmann, Ulrik Roos og min træner Laust.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar