fredag den 24. august 2012

24. August Almindsø stafet og DHL stafet

De sidste 2 dage har stået på stafetter. Begge egentlig gået udmærket.

Almindsø stafet i Silkeborg onsdag løb jeg med mine kammerater 'sheikerne', hvor vi endte på en samlet 5. plads. Løb de 4 km på 13:41 (3:30) på den middel kuperede rute.

Torsdag bød på DHL stafet med sponsor INSPORT. Ruten var endnu en kuperet tur. Vi stillede med et  stærkt hold, hvor jeg selv endte med langsomste tid, hvilket selvfølgelig må skyldes skiftet:)!
Vi endte på en flot 2. plads, 7 sek. foran nr. 3. Nr. 1 var stukket af med et stærtk elite hold.
Løb de 5 km i officiel tid på 17:53, hvilket er udmærket så meget zigzag der skulle løbes.

Bentøjet var ikke glad for mig imorges og jeg har derfor slappet af i dag efter 2 hårde dage. I morgen står på 21 km, da der er fortræning på audi challenge ruten. Planen er første 8 km i 4:15, så 6 km i 3:35 og til sidste helt rolige kilometre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar