søndag den 2. september 2012

2. September Uge status:)

Fik i denne uge løbet ny rekord ind på kilometer på ugen. Blev til 93,15 km med et snit der hedder 4:07 min/km. Lang tid siden jeg har haft denne følelse af uovervindelighed, og den kommer bare på det helt rigtige tidspunkt. Har DM halvmarathon næste weekend, lige som jeg føler jeg er ved at ramme en ny formtop, for ikke at sige 'liv's form'. Er så positiv efter en god uge med mange kilometre og god kvalitet.

Løb 25,06 km i 4:13 min/km igår, men uden synderligt at kunne mærke det i dag. Så det blev også til 15,57 km i 4:10 min/km med en tur der indeholdt det meste. Kan hvis kaldes en tur over 'stok og sten', der var både bakkeintervaller, fartleg, offroad, tempoløb og et lille holdt for at styrketræne ved et af de udendørs steder med øvelser.

Ugen
Mandag: Tur med kammerat og roommate Aage om engsøen 5,15 km i 4:10 min/km
Tirsdag: Solbjergløbet 2. plads på 5 km i tiden 17:18. I alt 15,01 km med opvarmning og afjog.
Onsdag: Fri (dog udstrækning, små øvelser og let styrke)
Torsdag: Morgen: 6,45 km i 4:12 min/km, Aften: 20,2 km inkl. 4x2400 i 3:22 min/km
Fredag: Restitution 5,69 km i 4:09 min/km
Lørdag: Lang tur 25,06 km
Søndag: Tur 15,57 km




Ingen kommentarer:

Send en kommentar