tirsdag den 21. august 2012

21. August Rolig dag før 2 hårde stafet dage

Jeg har i dag sparet mig for løb og styrketrænet hjemme i stedet. Jeg har 2 hårde dage foran mig med stafet løb, men er nu ikke for at trappe ned til dem, men nærmere for at spare mine skinneben.

Glæder mig til begge løb. Det første i morgen er Almindsø stafet i Silkeborg som en 4,2 km rute, her skal jeg løbe sammen med 3 kammerater. Sidste år blev vi nr. 5, men vi er hvis ikke lige så stærke i år selvom jeg forventer at slå min tid fra sidste år. Det andet løb jeg har torsdag er DHL stafet i Aarhus som er en 5 km kuperet rute. Her skal løbes for INSPORT med Aarhus 1900 ML, selvfølgelig i INSPORT/ADIDAS tøj. Mon ikke det kommer til at gå stærkt!

Ellers er der hvis bare at berette om at jeg har mærket jeg er begyndt at træne hårdt igen. Jeg er kronisk sulten, til tider lav på energi også har jeg tabt mig 1,5 kg selvom jeg troede jeg var helt nede og spiser store mængder mad. Dette måske også forbi jeg er stoppet med styrketræning i Fitness World og derved tabt lidt kg.
Derudover mærkes bentøjet også med det hårde arbejde, men bestemt også en følelse af fremgang for at blive stærkere og i bedre form.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar