lørdag den 25. august 2012

25. August Fortræning på Audi Challenge ½M ruten

blev i dag til en ½ Marathon som en del af en fælles træning op til Audi Challenge løbet som bliver arrangeret af vores klub. Rigtig godt løb med mange løbere og hurtig rute, hvor Aarhus by bliver set og pænt spærret af. Skal dog ikke være med i år, da jeg er at finde til Copenhagen powerrade ½ marathon som er en del af DM.

Løb den sammen med 2 klub kammerater Ulrik og Kristian. Vi løb den som en del af en tempo tur med først 10 km opvarmning ca. 4:15 min/km, derefter 5 kilometre i ca. 3:32 min/km og derefter en kort pause hvor vi lige ventede på flokken og løb de sidste kilometre i ca. 4:05 min/km. God tur hvor jeg både blev presset under tempo turen, og også på udholdenheden på de sidste 3 km. Mine skinneben kunne mærkes, men det gjorde ikke ondt. Derudover har jeg lidt med vejrtrækningen jeg skal arbejde med.

Imorgen bliver formentlig cykel tur, da jeg vil spare mine skinneben. Ville ellers gerne have flere kilometre denne uge, så hvis skinnebenene er okay i morgen bliver det nok til en 10 km. God weekend:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar