søndag den 31. marts 2013

31. Mar. Lang tur+Status

Formiddag: Lang tur | 23,64 km | 4:02 min/km

Dejlig lang tur rundt i Silkeborg i et herligt vejr. Påsken er nu dejlig, selvom der er plads til ekstra nydelse, så er der også ekstra tid til træning.
Der var stadig lidt sne rundt omkring, så endte det meste af ruten i dag på hårde asfalt stier og i forholdsvis nye adidas boston sko, så håber ikke bentøjet kommer til at klage for meget over det, føltes okay under turen og også nu. Var bare ikke helt optimalt.
Løb turen i et stabilt pres, og tempoet lå rigtig pænt lidt over 4:00 min/km den første halvdel og lidt under den sidste halvdel. Udover lidt prikken i baglåret føltes det fint.
Desværre lykkes det ikke at få vand på turen. Rundede roklubben og håbede på vand, men kom til en vandhane der var lukket. Heller ikke optimalt så nu skal der tankes op også gøres klar til påskefrokost :)

Ugens træning efter DM:
Mandag:
Eftermiddag: bånd Restitution | 10,3 km | 4:22 min/km
Tirsdag:
Morgen: Tur | 7,15 km | 4:05 min/km
Aften: Lille tempo tur | 6,31 km | 3:49 min/km
Onsdag:
Eftermiddag: Tur | 8,34 km | 3:59 min/km
Torsdag:
Eftermiddag: Tur | 5,02 km | 4:03 min/km
Fredag: 
 Morgen: Tur | 9,46 km | 4:07 min/km
Aften: 4 x 800 m | I alt 10,2 km
Lørdag:
Eftermiddag: bånd tur | 7,05 km | 4:16 min/km + 50 min. styrke
Søndag:
Formiddag: Lang tur | 23,64 km | 4:02 min/km

Okay tilfredsstillende træning på en uge hvor jeg føler jeg har koblet fra psykisk oven på DM, for at blive klar til en ny træningsperiode. Træningen har været udmærket, mens kosten har været nedprioriteret.
 I alt 87,48 km på ugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar