tirsdag den 12. marts 2013

12. Mar.

Aften: Intervaller 4-7-8-4-2 min. P:1½min. | i alt 12,32 km | 3:36 min/km

God fælles træning i dag i et tempo der forhåbentlig næsten ligner 10 km konkurrence tempo. Blev i alt til 25 min. (4-7-8-4-2 min.) tempo i ca. 3:18 min/km. 
De hurtige intervaller hjalp til et hurtigt gennemsnit i dag med opvarmning og afjog. Var også klart hård belastning i dag, mine lægge var godt ramte efter intervallerne. Heller ikke meget hård træning tilbage før nedtrapning til DM 10 km landevej d. 24. marts.

Har i dag så lige opdaget jeg har kaldt alle dagene i denne måned for februar! Nu er det rettet. Er hvis et tegn på min pressede hverdag for tiden, siden jeg ikke har opfanget den :). I må bære over med mig, når da at komme på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar