mandag den 18. marts 2013

18. Mar.

 Eftermiddag: Bånd intervaller 0 % | 2 x 8 min. + 2 x 2 min. P: 2 min. jog | 12,22 km | 3:56 min/km

Efter opvarmning delte jeg 8 min. intervallerne op i 2 tempi. første 4 min. i 3:40 min/km og sidste 4 min. i 3:30 min/km. 2 min. intervallerne blev løbet i 3:10 min/km. Fin træning hvor benene føltes gode, dog med lidt spændinger i baglåret. Kroppen stadig små sløj. 


På grund af flytning nåede jeg ikke på bloggen i går. Er nu bosat i Aalborg. Det vil helt sikkert påvirke min træning jeg nu er i Aalborg, håber bare det bliver i positiv retning!
I går blev det til en rolig lang tur, med en krop der stadig var sløj, derfor meldte jeg også fra til dupont 5 km løbet. Tror dog bare det er forkølelse og forventer at være helt oppe når det gælder i weekenden til DM 10 km landevej på hjemmebanen i Aarhus. http://www.crosschallenge.dk/runder/7-runde/
Denne uge er nedtrapning så bare jeg når at blive helt rask er jeg ved godt mod.

Igår blev det til:
Formiddag: Tur | 15,04 km | 4:11 min/km

Ingen kommentarer:

Send en kommentar