mandag den 25. marts 2013

25. Mar. dagen oven på DM

Eftermiddag: bånd Restitution | 10,3 km | 4:22 min/km

Føler stadig ren eufori, over et tilfredsstillende resultat. Et resultat jeg ikke havde forestillet mig for halvandet år siden, da jeg startede op på mere seriøst løb. Glæder mig til at se hvor meget mere jeg kan. Næste periode bliver hvert fald med hurtige intervaller der skal flytte mig yderligere.

Efter jeg har tænkt mere over løbet har jeg fundet et par svagheder der måske kunne have båret mig ned i 32.59 som jeg havde sat som det fantastiske resultat, men dog stadig realistisk.
Værste er min start, hvor jeg startede alt for langt tilbage i feltet, det gjorde delvist jeg skulle kæmpe mig op, men også psykisk at jeg blev irriteret over den dårlige start.
Derudover viste jeg psykiske opgivelses tegn på 7-8 kilometer, hvor jeg tabte 5 sek. pr. kilometer. Godt nok var jeg træt, men er ikke tilfredsstillende med opgivende attitude. Kom heldigvis tilbage sidste 2 kilometre og lavet en fin afslutning. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar