torsdag den 13. september 2012

13. September Uovervindelighed

Dagen uden blog betyder ikke dage uden træning!

Efter ½ Marathon søndag er det blevet til lidt.
Mandag: 12,51 km i 5:06 min/km
Tirsdag: 15 km i 4:19 min/km
Onsdag: 10,22 i 4:13 min/km

Benene har været trætte og ømme, men har  følt det har været okay alligevel at træne.
Følelsen af uovervindelighed er på vej tilbage. Føler jeg kan løbe hvad jeg vil, og kroppen er fyldt med energi. Formen er stejlt stigende og alt bare går op i en højere enhed. Træningsmængden har ikke været helt oppe hvor jeg havde regnet med før Berlin, men føler alligevel den sidste periode har gået super godt og rykket mig meget. Er bestemt optimistisk. Håber at løbe 2:50:00 mod mine 1:17:22 på den halve og PR indtil videre på marathon på 3:03:00!

God træning..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar