onsdag den 26. september 2012

26. September RUNNING IS MY DRUG

Nu er det ikke kun eufori mens jeg løber. Siden i mandags har jeg fået kriller og sug i maven, hver gang jeg har tænkt på den store begivenhed på søndag ... nemlig løbsbegivenhed med 45000 løbere ...

--->BERLIN MARATHON 2012<--- 

Jeg har ikke været så klar som jeg er denne gang. Er både spændt og glæder mig enormt til at komme afsted. Bliver forhåbentlig et godt løb, hvor alt dog kan ske. Forventningerne er høje, men lige meget hvad bliver det en kæmpe oplevelse og forhåbentlig en tilfredsstillende tid.
Tager afsted allerede fredag morgen med Aarhus 1900 bussen og en masse søde løbere!
Træningen er nu trappet ned, ny livsform er ramt, og benene på vej til at blive friske.

Som det ses af billedet er jeg begyndt at pakke de vigtigste ting:)

Update følger når løbet er overstået.. forhåbentlig en succes historie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar