lørdag den 8. september 2012

8. September forberedelser før DM ½ Marathon imorgen

Ugen har stået på roligere træning og noget tempo i halvmarathon pace 3:36-3:38 min/km. Så føler jeg har trappet fint ned til imorgen, hvor der er DM på ½ Marathon distancen som en del af 'copenhagen powerade half marathon'. Der kommer rigtig mange løbere, 8664 står der som tilmeldte nu. Ikke for DM, men for motionsløbet.

Håber virkelig der bliver godt løbevejr imorgen. Nu siger vejrudsigten overskygget og 18 grader hvilket er perfekt, men det tegner desværre til der bliver lidt kamp med vinden. Mon ikke jeg kan få et godt felt og ligge og gemme mig i for vinden og blive trukket lidt:).

Ser frem til et godt løb, hvor den skal have hvad den kan trække. En tid på 1.16.xx så er jeg tilfreds! men ved også det kræver det hele køre. Vi er en god flok 1900 løbere der tager afsted imorgen tidlig kl. 6.30 mod København, så der bliver også en tur ud af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar