torsdag den 27. september 2012

27. September afrejse imorgen



Så blev det weekend herfra, og der er afrejse imorgen mod Berlin Marathon. Vejret lader til at blive perfekt løbevejr. temperaturen siger 10 grader fra morgenen af og 16 grader over middag med sol og let skyet.

Dagene går nu med at få fyldt depoter op og fyldt væske på kroppen.
Gør mit for at undgå krampe denne gang!
Først og fremmest god træning der er forudsætningen, men derudover får jeg calcium og magnesium tilskud der skulle hjælp mod det. Mangel på salte/elektrolytter kan ligeledes være en årsag, hvilket jeg derfor også får.

Pakket og fundet musik til turen bliver der selvfølgelig også:) (ikke musik til at løbe med til et løb!!)

Sidste ting er for at optimere lidt. Her får jeg en gang rødbedesaft, som efter studier skulle udvide blodårene, som gør iltoptagelsen i musklerne større. Lånt det af min kammerat Morten:).
 http://jyllands-posten.dk/sport/article4388682.ece  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar