søndag den 9. september 2012

9. September DM halvmarathon Powerrade Copenhagen

Og tiden blev 1.17.22 på dagens halvmarathon i København som var DM på distancen ..

Jeg løb et godt løb, hvor det rigtig kørte. Føler egentlig jeg løb op til mit bedste og er derfor glad og tilfreds med tiden. Satte også PR med +2.30 min. så burde jeg også. Målet var jo dog at komme under 1.17.00, så det var stadig bittert at kunne se den skifte til 1.17.00 på opløbsstrækningen.

Alt i alt en super dag med alle de gode hurtige gutter, og hele turen værd at rejse en tur med københavn for et godt løb.

Skal også lige nævnes at vejret var perfekt, publikum var super gode, der var musik og bands over det hele, så kunne også kun blive en succes:). Løbet blev løbet i København centrum, hvilket dog gjorde der var rigtige mange skarpe sving på ruten. I alt deltog omkring 9000 løbere til løbet (ca. 500 til DM). Jeg fik en placering som nr. 46.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar