søndag den 15. juli 2012

Søndag og status på ugen

Det blev i dag til en skov tur alene. I alt 18,5 km i 4:20 min/km i kuperet terræn i Marselisborg skoven. Følte mig godt løbende, og tror på det er en god tid jeg går i møde hvor der kan komme nogen kilometre på, og skæres ned for intervallerne.

Status på ugen:
Mandag: bakke tur på tenerife
Tirsdag: Hjemrejse og ingen træning, men hvor jeg udnyttede tiden i flyet til at få lavet en plan frem mod halvmarathon 9. Sep, og Berlin Marathon 30. Sep.
Onsdag: Morgen: Varighedsløb, Aften: Styrketræning
Torsdag: Morgen: Kort tur, Aften: Kvalitet med Aarhus 1900 ML
Fredag: Styrketræning
Lørdag: Kvalitet med 1900 ML
Søndag: Lang tur i ER (easy run)

Ialt på ugen: 76 tilfredsstillende kilometre taget min tilstand i betragtning og med en hjemrejse dag. Glæder mig til næste uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar