tirsdag den 17. juli 2012

17. Juli

Havde et super træningspas i dag med 1900 ML (de hurtige drenge). Opvarmning 4 km, derefter 3x4min+1x3min Pause:1min (15 min. test og 4,8 km er godkendt), sluttede af med 3,5 km afjog.
Det fungerede rigtigt i dag, og jeg føler mig egentlig rimelig stærk igen, selvom jeg godt kan mærke jeg skal passe på. God konkurrence dag er jeg stadig i form til at løbe 5 km på sub 16 min. føler jeg efter i dag. God følelse selvom det er den længere distance der er fokus. I alt 12 km på en herlig træningsdag hvor alle var i godt humør efter det hårde arbejde.

Gårs dagens træning stod på en rolig tur på 8,8 km i 4:18 min/km.

I morgen står på alternativ træning efter 4 løbedage (Kvalitet, langtur, varighedsløb, kvalitet) jeg godt mærke har taget på mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar