lørdag den 21. juli 2012

21. Juli træning med 1900 ML

I dag stod på kvalitetstræning med de hurtige drenge. Benene var heldigvis friske fra morgenen af efter gårsdagens rolige 16 km. Stod op kl. 8 og fik min havregryn, lidt mindre portion end normalt da jeg følte klokken nærmede sig træningsstart kl. 10. Lige får jeg tog med klubben nappede jeg et skud koffein med en kop kaffe.

Endte med at blive den bedste sjoveste træning længe. Vi løb først opvarmning, og følte ben og krop var med mig i dag. Selve passet var på banen hvor vi løb 6x250m+6x200m Pause: 3 min., nogen intervaller i højt tempo i ca. 2:25-2:30 min/km. Vi endte med at blive en god flok og tempoet steg bare for hvert interval efter vi kom i gang med 200 meter intervallerne. 3. sidste ligger jeg og kæmper med Kristian Havrregård, en løber på min alder der næsten lige er startet på elitetræningen og rykket sig så meget. En farlig løber:).
2 sidste får jeg dog lov at ligge i ene majestæt. Super fedt og succesfuldt pas.
At jeg så sluttede af med 6,8 km afjog med de 2 garvede løbere Ulrik Roos og Claus P. mod vandet og en dykkert gjorde det var fuldendt. God træning! God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar