torsdag den 12. juli 2012

Ferie=Mere træning

Ferie er over mig, og det betyder 2 træningspas. Det er herligt og have tid til 2 træningspas, men endnu mere at have tid til at restituerer som jeg nu her lyst til imellem. Jeg er pt. lige kommet hjem fra en lille tur på 6,3 km i 4:15 min/km, og nyder en skål havregryn med valnødder og klar til at nyde dagen med mere træning i eftermiddag/aften.

Mødte på min tur Johan Damkjær, tidligere hurtig Aarhus 1900 der dog nu er blevet AGF'er.
Vi fik dog en god snak om hans skifte han var glad for, men selvfølgelig også savnede os.
Vi/Aarhus 1900 træner fremover med AGF frem mod DM halvmarathon hver lørdag, for at gøre træningen endnu bedre. bliver fedt!  

Aftenen stod på kvalitetstræning med 1900 ML. blev til opvarmning, 8x35 sek. stilløb opad, derefter 8x2min i 3:15-3:20 min/km med et minut jog mellem hver, og efterfølgende god afjog. Super god træning, hvor jeg dog også kunne mærke jeg var udsolgt efter og fik maveproblemer nogen tid efter. Blev ialt til 15 km.

Løb i alt på dagen 21,3 km. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar