onsdag den 19. februar 2014

Træning 17/2-18/2

Mandag
Aften
Opvarmning - 8 x (30 - 45 - 60 sek.) Pause: 30 sek. Seriepause: 45 sek. - Afjog | I alt 13,26 km

Sindsyg hård træning, ramt efter 4. interval, men kom igennem med kun let nedsat tempo. Er her en træningsgruppe er essentielt for de fleste.


Tirsdag
Morgen
Rolig tur | 6,01 km | 26:47 min. | 4:27 min/km

Benene trætte efter gårsdagen intervaller, men turen var også udelukkende lagt til at skulle løsne lidt op på bentøjet før i aften.
 
Aften
Opvarmning 5,3 km roligt 4:42 min/km + 15 min. Koordinationer + 1½ time styrke + Sprint

Under opvarmningen føltes benene heldigvis bedre end i morges, og klar til noget styrke og sprint.
Styrke bestod af nyt program. Lille udsnit herunder:



Man er velkommen til at skrive til min mail lefevrejohansen@hotmail.com hvis man ønsker inspiration til mere løbe specifik styrketræning. Frivend som vist ovenfor er teknisk svær øvelse, og måske ikke relevant andet generel styrke teknik er på plads.

Gik generelt fint med styrketræningen i dag, med indkøring af "nye" øvelser.

Sprint
4 x 50m + 250m + 200m + 150m + 100m All-out

Sidste del for en lang træningsdag bestod i sprint. Energien var ikke i top, men fik banket godt igennem med god mængde syre. Føltes ikke kønt, men det var hårdt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar